2011. január 23., vasárnap

Szösszenet

Az elmúlt napokban vagy mentünk valakihez, vagy jött valaki.

Az egyik alkalommal, amikor mentünk, akkor egy olyan ismerőshöz mentünk, akit Gréti még lényegében nem ismerhetett. Krisz akkor tanította a fiukat, amikor Gréti még meg sem volt, illetve egész kicsike volt.

Ennek ellenére rögtön feloldódott. Persze, ezen nem csodálkozunk, mert ő ilyen. :)

Mivel kicsit ott ragadtunk, ezért rendeltünk egy pizzát. Leültünk a konyhában, hogy megegyük. De az egyik vendéglátónk még tett-vett pár pillanatot és csak utána csatlakozott hozzánk.

Gréti, aki kissé éhes volt, kikiabált neki teli szájjal: "Gyere már, már csak Rád várunk!" :)

Híííííí, irultam, pirultam, mert az illető ráadásul az 50-hez közelebb van, mint a 20-hoz, de ő jót nevetett és túlléptünk gyermekem "jólneveltségén". :)

Mivel még sok témát nem sikerült kitárgyalnunk, 2 nappal később ők is átjöttek hozzánk. Mini pizzákat csináltam, meg sajttálat. Ők palacsintákat hoztak.

Leültünk enni. Gréti pikk-pakk feltankolta magát. Eltüntetett 2 pizzácskát és vagy 4-5-6 palacsintát. (Később még evett pizzát is, palacsintát is ...) Ilyet még nem csinált, de utóbb kiderült, számolta, hogy ki miből mennyit eszik. Amikor az egyik vendég a 3. pizzácskát vette el, akkor megjegyezte: "Te már a 3. pizzát eszed."

No, köpni-nyelni nem tudtam. Persze, kínomban vigyorogtam és elmondtam neki, hogy ilyet nagyon nem illik csinálni. Mindenki annyit eszik, amennyi jól esik neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése